reede, 3. aprill 2015

UUS NÄDAL

KOJU TULI EKSKURSIOONIDE KÜSITLUS. TOO SEE ESMASPÄEVAKS TAGASI!
Eesti keeles algab muinasjuttude osa. Iga laps saab muinasjutu jutustamise eest hinde. Kuidas selleks valmistuda ja millisest raamatust muinasjutt valida, selles aitab sind õp ül 11 lk 133. Tee kirjalik osa paberile. Ole selleks valmis neljapäeval. Igas tunnis kuulame kellegi muinasjuttu, nii mitu nädalat järjest.
ESMASPÄEV
Eesti keeles alustame uue osaga-Muinasjutud. Täna räägime A.Jakobsoni muinasjuttudest. Matemaatikas leiame terve järgi osa ja vastupidi. Täna on proov.
TEISIPÄEV
Eesti keeles lõpetame A.Jakobsoni muinasjuttude uurimise ja alustame otsekõne kirjavahemärkidega. Matemaatikas kordame murde. Looduses on kontrolltöö.
Kontrolltöö
  1. Tõmba joon alla luu kostisosadele. Selleks vaata üle joonis õp lk 54. Joonisele ei ole kirjutatud kõiki osi. Sealt on puudu luurakud, kaltsiumisoolad. Need mõisted on tekstis.
  2. Mis elundkonda on pildil kujutatud? Vaata üle joonis õp lk 55, 56. Sul tuleb joonisele luude ja lihaste nimetusi kirjutada.
  3. Mis on luude ja lihaste ülesanne (2 ülesannet)? Kus asuvad lihased, mis ei allu meie tahtele ja kus asuvad need, mis alluvad? Too näiteid. Õp lk 54, 56, 57
  4. Õhu liikumise teekond sissehingamisel ja väljahingamisel (tv ül 4 lk 33).
  5. Lünktekst hingamise kohta. Vajalikud sõnad on antud. Loe läbi õp lk 59 ülemine lõik. See aitab sind väga palju.
  6. Miks me aevastame ja miks on ninas karvad?
  7. Lausete parandamine vereringe kohta. Vaata üle elundid. Punaste ja valgete vererakkude ülesanne.Kuhu liigub veri südamest? Hea on selleks õppida  õp lk 63 MA TEAN, ET järgi.
  8. Vere ülesanded (3) ja vererakkude nimetused. Vaata üle  õp lk 62 ja neljapäevane konspekt.
  9. Sul on antud vereringe joonis ja sõnad. Joonis algab ja lõpeb südamega. Kirjuta sõnad õigesse kohta. Loe õp lk 60.
KOLMAPÄEV
Eesti keeles räägime muinasjuttude tunnustest. Matemaatikas teeme murdude kohta tunnikontrolli.
Tunnikontroll
  1. Murdude võrdlemine
  2. Murdude paigutamine kasvavasse järjekorda (tv lk 55)
  3. Tervest osa leidmine
  4. Osa järgi terve leidmine
  5. Tekstülesande lahendamine
Kunstis läheb vaja kahte erinevat tooni sinist paberit, musta vildikat, kääre, liimi, A4.
NELJAPÄEV
Eesti keeles loeme teiste rahvaste muinasjutte, jutustame neid ja analüüsime. Matemaatikas lõpetame murdude osa ja alustame kolmnurga ja tema ümbermõõdu õppimisega. Selleks on vaja teravat harilikku, joonlauda ja kustutuskummi.
REEDE
Eesti keeles vaatame uuesti otsekõne kirjavahemärke. Matemaatikas teeme kontrolltöö murdude kohta.
Kontrolltöö
  1. Teisendamine (õp ül 1121, 1130, 1171)
  2. Ristküliku pindala ja ümbermõõdu arvutamine. Selleks korda üle pindala ja ümbermõõdu valem ning andmete vormistamine (õp ül 1167)
  3. Tekstülesande lahendamine
  4. Tehete järjekord ja kirjalik arvutamine
Looduses vaatame seedeelundeid. Kui jõuame, teeme seedeelundkonna plakati. Selleks jagame reedeks end rühmadesse. Igal rühmal on vaja tapeedirulli ja 2 värvi lõnga.
TOREDAT NÄDALAT!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar