neljapäev, 19. märts 2015

UUE TRIMESTRI ESIMENE NÄDAL


Matemaatikast ei hakka eraldi kirjutama, sest tegeleme edasi jagamisega. Teeme töö (päeva ei oska veel nimetada, jälgi e-kooli).
Töö
Peast ja kirjalikult jagamine, jagamine jäägiga, puuduva liikme leidmine, tekstülesanded.
ESMASPÄEV
Eesti keeles alustame koondaluse õppimist. Korda tänaseks üle sidesõnad, mis nõuavad koma ja mis sõnad on tegusõnad. 4.tund on proov. 5.tund on matemaatika.
TEISIPÄEV
Eesti keeles loeme tsirkusest. Looduses teeme töö meeleelundite kohta. Vaata, et sul oleksid täidetud tv lk 26-29.
Töö
1. Milleks on vaja meeleelundeid? Siin kirjuta, mida me võtame vastu ja mida saame teada-õp lk 48. Missugune oleks elu ilma meeleelunditeta?
2. Antud loetelu. Leia sealt meeleelundid.
3. Mis meelega on tegemist? Antud joonised. Samad, mis õpikus lk 48-49.
4. Joonisele mõistete märkimine. Selleks vaata üle silma joonis õp lk 48, 49 ja kõrva joonis lk 49 või tv ül 3 lk 26, ül 5 lk 27.
5. Kuidas töötab silm?Loe läbi õp lk 48. Kuidas töötab kõrv? Selleks loe läbi õp lk 49.
6. Miks on tasakaaluelund oluline? (3 põhjust)Mis kaitsevad silmi ja nägemist? (3 asja). Õp lk 49.
7. Pilt-Mis meelega on tegemist? (õp lk 50)
8. Mida ei saa teha ilma ninata? (2 näidet) Mida ei saa teha ilma keeleta? (2 näidet).
9. Mis on naha ülesanded? (3 näidet)Selleks vaata õp lk 52-53
10. Joonis õp lk 52. Antud nimetused, ühenda need joonisel õige kohaga.
KOLMAPÄEV
Eesti keeles jääb lugu isa silmade läbi jutustada (õp ül 10 lk 111). Täna räägime liitlause skeemidest ja kirjavahemärkidest. Kunstis läheb vaja värvilisi pabereid (kollast, rohelist, sinist), liimi ja kääre.
NELJAPÄEV
Eesti keeles õpime liitlauset edasi, teeme etteütluse (koma nõudvad sidesõnad, loetelu). Täna räägime, kuidas hästi kirjeldada.
REEDE
Eesti keeles jääb tänaseks teha õp ül 3 lk 115. Joonista sinna juurde ka pilt. Oma kirjelduse võid teha vihikusse kui ka paberile. Looduses räägime tugi- ja liikumiselunditest.
TOREDAT NÄDALAT!

1 kommentaar: