ESMASPÄEV-Eesti keeles kordame kirjanduse liike ja räägime J.Parijõest. Matemaatikas räägime arvu järkudest, moodustame arve ja analüüsime nende koostist. Looduses uurime maailmaruumi.
TEISIPÄEV-Toon ära pildistamise lehe! Eesti keeles räägime J.Parijõest ja tema teostest edasi. Matemaatikas tuletame meelde järguühikud. Võtan kaasa täringu.Käelises võtan kaasa A3, käärid, vesivärvid, laia pintsli,värvilised pliiatsid ja läbipaistva teibi.
KOLMAPÄEV-Täna on pildistamine. Meie aeg on 8.30 enne kehalise tundi. Eesti keeles õpime pealkirjade ortograafiat. Täidame tv harj 30 lk 16, mille järgi õpin homseks etteütluseks. Matemaatikas räägime järguühikutest edasi. Käelises läheb vaja õlipastelle või värvilisi pliiatseid, rohelist värvilist paberit, kääre ja liimi. Täna saan peale tunde parandada hindeid.
NELJAPÄEV- Täna on ülekooliline lastevanemate üldkoosolek kell 18.00. Eesti keeles uurime pealkirju edasi ja kirjutame etteütluse. Kodus jääb homseks vihikusse kirjutada jutuke oma vanemate lemmikraamatutest, -filmidest ja -lauludest (õp harj 6 lk 19). Matemaatikas liidame ja kordame liitmise omadusi ning teeme järguühikute ja järkude kohta tunnikontrolli.
Tunnikontroll
1.-Arvu kirjutamine numbritega (tv ül 16 lk 12) 2.-Arvu kirjutamine summana (õp ül 37, 40 lk 22) 3.-Arvude kirjutamine, kus puuduvad sajalised /kümnelised/ ühelised/ sajalised ja kümnelised/ sajalised ja ühelised/ kümnelised ja ühelised. 4.-Paarisarvude (neljakohalised) väljamõtlemine 5.- Arvus mingi järgu suurendamine ja vähendamine (tv lk 11) 6.-Korrutamine 7.-Tehete järjekord
REEDE-Eesti keeles räägime jutu lugemisest ja ümber jutustamisest, teeme tööd tekstiga ja kui jõuame, siis kirjutame klassis ümberjutustuse. Matemaatikas liidame peast edasi. Looduses räägime täheteadusest ja täheteadlastest, lahendame ristsõna hindele.
TOREDAT NÄDALAT!
glitter-graphics.com
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar