ESMASPÄEV-Eesti keeles vaatame tähestikulist järjekorda ning kordame häälikute jagunemist. Matemaatikas esitan värvimislehe. Täna alustame uue osaga- arvud 10 000-ni. Tuletame meelde kirjalikku arvutamist. Võta selleks kaasa lühike joonlaud. Looduses loeme vooluringist ja proovime vooluringi kokku panna. Uuri tänaseks välja, kes leiutas elektripirni.
TEISIPÄEV- Ekskursioon. Stardime 8.00, et jõuda 10.oo-ks Lennusadamasse. Kaasa võta söök-jook, raha. Tagasi oleme 14.15 paiku.
KOLMAPÄEV-Eesti keeles tuletame meelde aabitsategelasi, mõtleme ise välja tähesalme ja kordame tähestikku. Matemaatikas uurime arvude koostist ning arvsõnade õigekirja.
NELJAPÄEV-Eesti keeles loeme Henrikust ja Huldast, koostame akrostihhoneid. Matemaatikas uurime arvu koostisi edasi. Looduses selgitame katse abil elektrijuhte, räägime jada- ja rööpühendusest. Käelises läheb vaja Wc-toru, musta paberit, kääre ja liimi.
REEDE-Eesti keeles loeme lugu "Kummi-Tarzanist" ja päris Tarzanist ning räägime hüüdnimedest. Matemaatikas järjestame ja võrdleme suuri arve. Looduses teeme töö (õp lk 20-25). Töö-Magnetid- Mis ümbritseb magneteid? Mis poolused on magnetil? Missugused poolused tõmbuvad, missugused tõukuvad? Pead tabelisse paigutama esemeid, mida magnet enda poole tõmbab, mida mitte.
Elekter-Millest koosnevad kõik esemed? Aatomi tuuma ja elektronide joonise joonistamine (õp lk 22 või suur vihik). Mis juhtub, kui elektronid jäävad ühte kohta kinni? Kas elektrivoolu laseb läbi elektrijuht või mitteelektrijuht? Miks on juhtmetel ümber plastvooder? Vooluring-Nimeta vooluringi osad. Mis võivad olla vooluallikaks? Kas lamp põleb siis, kui lüliti on avatud asendis või suletud asendis?Pead tabelisse kirjutama materjalid, mis juhivad elektrit, mis mitte (klassis tehtud katsed).
Toredat nädalat!
glitter-graphics.com
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar