ESMASPÄEV-Täna küsib õpetaja, kes tuleb Kilplalasse. Küsin kodus järele, kas olen tulija.
Eesti keeles saan kätte oma etteütluse, teen sealt vigade paranduse. Täna loeme eesti muinasjuttu, teeme loetu kohta lugemistesti, iseloomustame tegelasi ja kavastame lugu. Matemaatikas uurime arvkiirt ja arvutame. Käelises läheb vaja sirklit, sinist (terve paber), rohelist, punast värvilist paberit, kääre ja liimi.
TEISIPÄEV-Sagadi matk
Panen selga ilmale sobiliku riietuse, sest läheme matkale Sagadisse. Võtan, kaasa sööki-jooki. Buss väljub 8.30, tagasi oleme 12.30.
KOLMAPÄEV
Eesti keeles loeme rahvajuttu ja muinasjuttu. Tänaseks jääb kirjutada A4-le üks lugu (muistend), milles jutustad, milles mõni loom või taim on oma välimuse saanud. Näiteks: KUIDAS JÄNES ENDALE PIKAD KÕRVAD SAI jne (Anna ülesanne õp lk 47). Joonista jutu juurde ka pilt. Matemaatikas alustame kahekohaliste arvude liitmise ja lahutamisega. Loodusõpetuses on kalade ja kahepaiksete kohta test. Selleks korda üle õp lk 20-25. Täna õpime roomajaid.
NELJAPÄEV
Eesti keeles loeme jällegi muinasjuttu, otsime muinasjuttudes sarnasusi ja erinevusi. Matemaatikas liidame peast kahekohalisi arve. Käelises maalime guaššidega. Veel läheb vaja PVA-liimi.
REEDE
Eesti keeles loeme selle teema viimase muinasjutu, kirjutame viimase etteütluse tv lk 95 ja teeme hindele iseseisvat tööd nr 3. Matemaatikas pranglime ja kui jõuame, siis alustame kirjaliku liitmisega. Selleks võta kaasa lühike joonlaud.Looduses uurime roomajaid edasi.Täna vaatame lähemalt nastikut ja rästikut.
VIIMASED JÕUPINGUTUSED VEEL, SEST VEERANDI LÕPP JUBA PAISTAB!
glitter-graphics.com
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar