ESMASPÄEV
Eesti keeles alustame uue teemaga. Täna liidame sõnu. Matemaatikas uurime avaldisi ja tegeleme liitmisega (õp lk 18). Järgmiseks tunniks tuleb õppida pähe liitmisel liikmete nimetused (LIIDETAV, LIIDETAV, SUMMA) ning osata neid ka õigesti kirjutada. Käelises lõpetame taluõue paaristöö. Hinne läheb inimeseõpetusse.
TEISIPÄEV-SPORDIPÄEV
Tulen staadionile 8.30. Pärast spordipäeva läheme kooli sööma ning siis võin koju minna. Õpetaja arvab, et 11.00 olen vaba. Tugeva vihma korral on meil tunnid.
KOLMAPÄEV
Eesti keeles tuletame meelde sidesõnad, mis nõuavad koma ja mis mitte. Õpin need pähe, sest reedel õpetaja küsib neid. Matemaatikas tegeleme liitmisega edasi. Täna vaatlame liitmise seadusi. Loodusõpetuses vaatame rahvariideid. Kehalises läheme ujuma. Võtan kaasa vajalikud asjad.
NELJAPÄEV
Eesti keeles loeme õppevahendite ajaloost, uurime ajatelge. Matemaatikas teeme liitmise peale töö. Töös peab teadma liikmete nimetusi ning osata liita 20 piires, 100 piires (kahekohalisele ühekohalise liitmine), 1000 piires (näiteks 30+300; 410+49). Kui jõuame, siis alustame lahutamise teemaga.Käelises kujundame rahvariideid. Selleks läheb vaja kahte A3 paberit, guašše, pintslit, veetopsi, lauakatet. Võtan kaasa pildi rahvariietest, mille järgi hakkan oma rahvariideid kujundama. Kindlasti uurin järele, millise kihelkonna rahvariided need on.
REEDE
Eesti keeles kirjutame etteütluse (tv lk 95 Koma tekst, jätame lauselõpumärkide etteütluse järgmiseks nädalaks), loeme kuninganna Annist. Matemaatikas pranglime ja tegeleme lahutamisega. Järgmiseks esmaspäevaks õpin pähe lahutamise liikmete nimetused (õp lk 20)ja oskan neid ka kirjutada. Inimeseõpetuses räägime minevikust ja selle pärandist.
TOREDAT NÄDALAT!
glitter-graphics.com
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar